loading...
پاتوق دانلود | دانلود فیلم و سریال
تبلیغات





Iman بازدید : 663 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

Majorware PDF to PowerPoint Converter نرم افزاری حرفه ای و کاربردی برای ویندوز می باشد که توسط آن می توانید به سادگی فایل های پی دی اف خود را به اسلاید های پاورپوینت تبدیل نمایید. نرم افزار Majorware PDF to PowerPoint Converter را در ادامه از وب سایت پاتوق دانلود دریافت کنید.

 

برای دانلود نرم افزار download را بزنید .

Iman بازدید : 296 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

Avira Internet Security 2012 نرم افزاری کامل است که ضمن دارا بودن تمامی قابلیت های یک آنتی ویروس قدرتمند ، امنیت کامل کاربر در دنیای اینترنت را با ابزارهایی نظیر فایروال حفظ می نماید. این نرم افزار مجهز به موتور قدرتمند حساس به ویروس ها و همچنین ابزارهای لازم برای حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از سرقت اطلاعات کاربر در دنیای اینترنت می باشد. این نرم افزار علاوه بر مجهز بودن به آنتی فیشینگ ، آنتی اسپم ، آنتی ad (تبلیغات مزاحم) و مقابله با فایل های روت کیت ، مجهز به ضد جاسوس نیز می باشد که یکی از تفاوت نسخه Internet Security با Antivirus می باشد.

تفاوت دیگر این نسخه مجهز بودن نرم افزار به قابلیت Anti Bot می باشد. این قابلیت از دسترسی و کنترل هکرها روی کامپیوتر شما جلوگیری به عمل می آورد. فایروال یا دیوار آتش نیز دیگر تفاوت نرم افزار می باشد که مطمئنا برای کاربرانی که مدام در دنیای اینترنت فعال هستند امر ضروری است. فایروال یا دیوار آتش یک لایه امنیتی جدید می باشد که از نفوذ هکرها و همچنین دسترسی های غیرمجاز جلوگیری میکند و همچنین در زمانی که درخواستی از جانب سیستم خودتان برای اتصال به اینترنت داده می شود ، فایروال میتواند آن را کنترل نماید. قابلیت دیگر این نسخه بک آپ گرفتن از اطلاعات می باشد که میتواند از اطلاعات حساس شما بک آپ تهیه نماید.  برای اطلاعات جزئی تر میتوانید بخش قابلیت های کلیدی در ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

 

 

 

برای دانلود نرم افزار downlaod را بزنید .

EHSAN بازدید : 2435 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

1

 

عنوان : ماشین ها 2

ژانر : انیمیشن - ماجرایی - خانوادگی

مدت : 106 دقیقه

زبان : دوبله فارسی

فرمت : MKV

حجم : 674 مگابایت

محصول : آمریکا

کارگردان : جان لستر

داستان : مک کوئین و تیم اصلی اش با بهترین دوست خود برای ماجراجویی های مسابقه ی بین المللی ستاره لایتنینگ در برابر سریع ترین ماشین های جهان خود را آماده می کنند . و …

 

 برای دانلود انیمیشن DOWNLOAD را بزنید.

EHSAN بازدید : 279 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Angry Birds Space Premium را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. اگر شما به این پرندگان خشمگین علاقه مند هستید حتما این نسخه را دریافت نمایید ، چرا که این بار پرندگان به فضا رفته اند. از ویژگی های نسخه جدید می توان به ۶۰ مرحله بازی در بین ستارگان ، تولد پرندگان جدید با قدرت‌های جدید ، گرانش صفر در فضا با ماجراجوئی‌های فضایی، پشت‌زمینه کاملا زیبا و جدید ، موسیقی جذاب ، و … را نام برد . این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۱٫۶ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

34

 

 

 

 

 

منبع : DOWNLOADHA.COM                                                                                                               مجموعه بازی های پاتوق دانلود                                                                                                                                                                                                                                                                  برای دانلود بازی DOWNLOAD را بزنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EHSAN بازدید : 412 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Dabang Damad The Fighter 2.0 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می بایست با حریفان خود مبارزه رزمی و تن به تن انجام دهید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

1

 

برای دانلود بازی  DOWNLOAD را بزنید.          

EHSAN بازدید : 877 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

زمانی که هنوز کنسول های PS2 ،Xbox و GameCube فعالیت می کردند، EA و استودیوی بازیسازی EA Big سبکی جدید از فوتبال را به نمایش درآوردند که قبلاً در بازی های کامپیوتری دیده نشده بود. تا قبل از عرضه FIFA Street کمپانی EA با عرضه NBA Street تجربه خوبی را بدست آورده بود و به همین دلیل تصمیم گرفت تا بازی فوتبال را با سبکی تازه به نمایش دربیاورد. نتیجه این شد که بازیکنان با سری بازی های FIFA Street روبرو شدند. اکنون بیش از ۳ سال است که از ساخت بازی FIFA Street جدید می گذرد. این سری از بازی ها در سال ۲۰۱۲ بازمی گردند و مسیر جدیدی را به نمایش درمی آورند.سازندگان FIFA Street جدید، تغییرات زیادی را در آن به وجود آورده اند و این موضوع باعث شده تا این بازی با تمام آن چیزی که تا کنون می شناختید، متفاوت باشد. زمانی که برای اولین بار این عنوان را تجربه می کنید، متوجه می شوید که بسیار تغییر کرده است. سبک کارتونی بازی به فراموشی سپرده شده و دیگر از انیمیشن های خنده دار خبری نیست. چیزی از نسخه های قبلی در این بازی دیده نمی شود. در این بازی واقعاً متوجه می شوید که فوتبال در کوچه ها و باشگاه های کوچک به چه صورت است. البته بچه های ایرانی به خوبی با اینگونه فوتبال بازی کردن آشنایی دارند! در این بازی دیگر خبری از زمین های چمن نیست و بازیکنان روی زمین های سفت و سخت بازی می کنند، اما همچنان دیوار یک دوست خوب برای شما است.

1

 

برای دانلود بازی DOWNLOAD را بزنید.

EHSAN بازدید : 334 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (2)

Inversion عنوان یک بازی سوم شخص و شوتر برای PC می باشد که داستان بازی در آینده ای رخ می‌دهد که دشمنانی ناشناخته به نام Lutadore به زمین حمله ور شده اند. تکنولوژی آن‌ها بسیار پیشرفته تر از انسان‌ها است. آن‌ها دارای سلاح‌هایی هستند که می‌تواند جاذبه را کنترل کند. Lutadoreها با استفاده از این سلاح‌ها به راحتی سیستم‌های دفاعی انسان‌ها را از کار انداخته اند و تمام شهرها را نابود کرده اند. نیروهای بیگانه توانسته اند با این قدرت کنترل شهرها را به دست بگیرند و دنیای ما را به سمت نابودی پیش ببرند. آن‌ها توانسته اند با جاذبه صفر مکانیزم برخی از قسمت‌های شهر را تغییر دهند و سیستمی‌را به وجود بیاورند که با استفاده از آن همه چیز دگرگون می‌شود. بازیکنان خود را در نقش دیویس راسل (Davis Russel) و همکارش که لیو دلگادو (Leo Delgado) نام دارد، مشاهده خواهند کرد. آن‌ها بخشی از نیروهای امنیتی شهر هستند که می‌خواهند با حمله بیگانه‌ها مبارزه کنند، اما دلیل این مبارزه تنها تبدیل شدن به یک قهرمان نیست. دیویس در روز حمله نیروهای بیگانه دخترش را گم می‌کند و به همین دلیل قصد دارد او را پیدا کند.

546

 

منبع : Downloadha.Com

مجموعه بازی های پاتوق دانلود 

 

برای دانلود بازی DOWNLOAD را بزنید.

EHSAN بازدید : 1110 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

پچ جدید بازی Pes 2012 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۲ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۵ می باشد را برای بازی PES 2012 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت پاتوق دانلود دریافت نمایید.

1

 

 

 

               برای دانلود بازی DOWNLOAD را بزنید.

Iman بازدید : 387 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

Avast! Antivirus Pro 7.0.1407 Final – نام یکی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس شناخته شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سیستم خود را دربرابر انواع ویروسها، تروجانها ، کرمهای رایانه ای وسایر تهدیدهای اینترنتی محافظت کامل نمایید.از قابلیتهای این نسخه نرم افزار می توان به Anti-spyware داخلی گنجانده شده در نرم افزار، محافظ وب، Anti-rootkit داخلی، قابلیت بروزرسانی خودکار، محافظ مخصوص نرم افزار در برابر غیر فعال شدن توسط نرم افزارهای مخرب، هسته آنتی ویروس داخلی، سازگاری کامل با سیستم ، بومی سازی، ومحافظ شبکه را می توان نام برد. این نسخه از نرم افزار یک آنتی ویروس کاملا مورد تایید ICSA می باشد . همچنین برنده جایزه VB100% در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ در زمینه بازبینی های مقایسه ای Virus Bulletin می باشد . این آنتی ویروس سیستم شما را برای خطرات احتمالی ویروسها، کرمها، تروجانها وروت کیتها و غیره به دو صورت با کسب اجازه از کاربریا به اصطلاح (On Demand) و یا بصورت خودکار یا به اصطلاح On Access ونیز ایمیلها، فایلهای بوت، فایل اکسپلورر و اسکرین سیور رابررسی و اسکن می نماید.

 

برای دانلود نرم افزار download را بزنید .

 

 

 

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 20,742
  • بازدید کلی : 534,291
  • تبلیغات