loading...
پاتوق دانلود | دانلود فیلم و سریال
تبلیغات





Iman بازدید : 322 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

Ashampoo Snap نرم افزار قدرتمند محصول شرکت محبوب ashampoo می باشد که میتواند به راحتی از محیط ویندوز و نرم افزارها و بازی فیلم و عکس تهیه کند. شاید این در ابتدا ساده به نظر برسد ولی امکانات موجود در این نرم افزار باعث می شود این نرم افزار ضمن دارا بودن قابلیت عکس و فیلمبرداری ، امکانات لازم برای تهیه فیلمی تمام عیار از محیط ویندوز را داشته باشد. این نرم افزار ضمن اینکه میتواند به صورت تمام صفحه از محیط ویندوز فیلم و عکس تهیه کند ، توانایی این را دارد که از ناحیه ای ویژه که توسط شما معین می شود فیلم برداری نماید ، میتواند در هنگام فیلمبرداری روی گزینه بزرگنمایی (zoom) انجام دهد..

Ashampoo Snap همچنین میتواند تنها از منوهایی که باز می شوند فیلم و عکس تهیه نماید. بعد از فیلمبرداری میتوان به به فیلم عکس ، یادداشت ، متن ، دور اشیاء خط کشیدن و واترمارک اضافه کرد و این یعنی شما میتوانید یک فیلم آموزشی بسازید. همچنین در ادامه این قابلیت وجود دارد که صدا و تصویر ورودی از میکروفون و وب کم را نیز به فیلم گرفته شده ، اضافه کنید.

در ادامه قابلیت ها ، امکان ویرایش محدود عکس و فیلم وجود دارد و میتوان تغییر سایز ، چرخش ، پاک کردن قسمتی از عکس و… انجام داد. نرم افزار در کاربرد بسیار آسان است و تمامی فرایندها روشن و امکانات در دسترس خواهد بود.

 

 

برای دانلود نرم افزار download را بزنید .

EHSAN بازدید : 503 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

Xilisoft 3D Video Converter نرم افزار قدرتمند محصول شرکتی محبوب است که میتوانید فیلم های سه بعدی را به فیلم های دو بعدی و همچنین فیلم های دو بعدی را به فیلم های سه بعدی تبدیل کند. این روزها لذت تماشای فیلم های سه بعدی برکسی پوشیده نیست و فیلم های روز دنیا معمولا در کنار نسخه دوبعدی ، نسخه سه بعدی را نیز دارا هستند. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدیوی و همچنین ویدیوهای SD/HD به راحتی شما را در تبدیل فیلم های دوبعدی و سه بعدی به یکدیگر پشتیبانی یاری میکند. همچنین فیلم های تبدیل شده توسط این نرم افزار میتوانند در دستگاه های  iPhone 4, iPhone 4S, iPad, Apple TV, PSP نیز پخش شوند. 

لازم به ذکر است این نرم افزار برای تبدیل فیلم های سه بعدی و دوبعدی به یکدیگر از ۴ مدل پشتیبانی میکند. فیلم های سه بعدی در حال حاضر به ۴ صورت Anaglyph(Red/Cyan), Side by Side, Side by Side (half-width), Top and Bottom, and Top and Bottom (half-height) منتشر میشوند. Xilisoft 3D Video Converter  میتواند بین این ۴ مدل فیلم های سه بعدی و دوبعدی را به یکدیگر تبدیل نماید.

1

 

                                       برای دانلود نرم افزار Download را بزنید.

EHSAN بازدید : 409 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

Ubiquitous Player یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه اجرای فایلهای موزیک, ویدیو پلیر جامع و چند رسانه ای، جستجوگر اینترنت، نمایشگر گرافیکی، فایل اکسپلورر و پردازشگر متن می باشد. این برنامه در اصطلاح یک برنامه All In One است و شما با نصب این برنامه دیگر نیازی به برنامه های اضافه برای اجرا و ویرایش فایلهای مختلف ندارید و براحتی می توانید تمامی فایلها را اجرا کنید. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا فایلهای مختلف تصویری با فرمت های mpg, wmv, asf, avi و فرمت های صوتی mp3, ogg, flac, ape, aac, mp4, wma, wav, aif و فرمت های تصویری jpg, png, gif, bmb, tiff, ico, wmf, emf و فرمت های متنی txt, rtf, html, mht و… را براحتی اجرا کنید. همچنین توسط این برنامه علاوه بر امکانات ذکر شده می توانید صفحه های اچ تی ام ال بسازید، فایلهایتان را مدیریت کنید (آنها را کپی ، کات و یا بصورت دسته جمعی تغییر نام دهید) ، از محیط ویندوز عکسبرداری کنید ویا برخی بازی هارا توسط آن اجرا کنید.

1

 

 

                                                          برای دانلود نرم افزار Download را بزنید.

EHSAN بازدید : 363 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.

1

 

                                                                برای دانلود نرم افزار Download را بزنید.

EHSAN بازدید : 481 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

 K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

2

 


                                                              برای دانلود نرم افزار download رابزنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 255
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 291
  • بازدید ماه : 1,905
  • بازدید سال : 20,318
  • بازدید کلی : 533,867
  • تبلیغات