loading...
پاتوق دانلود | دانلود فیلم و سریال
تبلیغات





Iman بازدید : 367 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

Folder Guard نرم افزار امنیتی قدرتمندی است که توسط آن میتوان از دسترسی افراد غیر مجاز به فایلها ، پوشه ها و یا سایر منابع ویندوز جلوگیری کرد . این منابع میتونه شامل کنترل پانل ، منوی استارت ، دسک تاپ ، نوار وظیفه و … باشد . با Folder Guard میتوان برای کل فایلها و پوشه ها و یا هریک از آنها به تنهائی ، یک رمز عبور تعیین کرد . از دیگر امکانات آن ، مخفی کردن پوشه های محرمانه است . اینگونه پوشه ها از دید و دسترس پنهان مانده تا آنکه رمز عبور صحیح وارد شود . ویژگی دیگر آن ، محافظت از فایلهای حساس و مهم سیستمی است تا کسی قادر نباشد آنها را دستکاری کرده و تغییر بدهد و یا احیانا آنها را ازبین ببرد . ضمنا میتوان برای دسترسی به پوشه های محافظت شده کاربرانی را معرفی نمود تا فقط افراد خاصی بتوانند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشند .

 

برای دانلود نرم افزار download را بزنید .

Iman بازدید : 379 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

سترش روزافزون استفاده از انواع دستگاه های کامپیوتری مانند پی سی ها ، نوت بوک و لپ تاپ ها و گوشی های موبایل ، هر روز اهمیت حفظ حریم خصوصی جلوه جدیدتری می یابد. دیگر نمیتوانید از داده های دیجیتال خود به همین راحتی چشم پوشی کنید و آنها را بدون حفاظت رها سازید. مطمئنا یکی از روش های حفظ حریم خصوصی و داده های دیجیتال ، رمزنگاری و حفاظت آنها از دسترسی دیگران است. ولی حال به این مسئله فکر کنید که بخواهید داد های دیجیتال خود یا به زبان ساده تر ، فایل های شخصی و مهم خود را نابود سازید. همانطور که میدانید روش های بسیاری برای بازیابی اطلاعات وجود دارد و نمیتوان به گزینه حذف ویندوزها اکتفا کرد و اگر میخواهید واقعا فایلی به طور کامل حذف شود ، باید فکری اساسی کنید.

Data Sweeper Pro نرم افزاری است که با روش shred دادها یا همان فایل های شما را به طور کل نابود می کند. برای این نابودی ، نمیتوان از واژه "حذف" فایل ها استفاده کرد ، زیرا که Data Sweeper Pro داده درخواستی شما را ضمن اینکه به چندین پاره جدا از هم تبدیل میکند تا غیرقابل خوانایی و در نتیجه بازیابی و استفاده شود ، آن را با داده های تصادفی جایگزین میکند تا به طور کل از حافظه نهان هارد دیسک نیز از بین رود. البته این جایگزینی به این معنی نیست که به هارد دیسک شما فضایی افزوده می شود ، بلکه این جایگزینی صرفا در پشت صحنه سیستم و همان محلی که امکان بازیابی فایل ها را به نرم افزارهای بازیابی اطلاعات میدهد ، انجام می شود تا این امکان نیز از بین رود.

این نرم افزار علاوه بر اینکه میتواند در نابود سازی اطلاعات مهمی مانند داده های شخصی ، بانکی و اداری را به شما میدهد ، در زمان فروش قطعات سخت افزاری میتواند کمک حال شما باشد تا قطعه ای مانند هارد دیسک را به طور کل از اطلاعات خودتان خالی کرده و سپس به فرد دیگری بسپارید تا در صورت تلاش آن فرد برای رسیدن به اطلاعات قبلی ، جز ناکامی برای وی وجود نیاید. به طور کل این نرم افزار میتواند با پاره پاره کردن و خشک کردن اطلاعات ، دسترسی هرکسی حتی خودتان با آن اطلاعات را از بین ببرد. 

 

برای دانلود نرم افزار download را بزنید .

Iman بازدید : 296 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

Avira Internet Security 2012 نرم افزاری کامل است که ضمن دارا بودن تمامی قابلیت های یک آنتی ویروس قدرتمند ، امنیت کامل کاربر در دنیای اینترنت را با ابزارهایی نظیر فایروال حفظ می نماید. این نرم افزار مجهز به موتور قدرتمند حساس به ویروس ها و همچنین ابزارهای لازم برای حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از سرقت اطلاعات کاربر در دنیای اینترنت می باشد. این نرم افزار علاوه بر مجهز بودن به آنتی فیشینگ ، آنتی اسپم ، آنتی ad (تبلیغات مزاحم) و مقابله با فایل های روت کیت ، مجهز به ضد جاسوس نیز می باشد که یکی از تفاوت نسخه Internet Security با Antivirus می باشد.

تفاوت دیگر این نسخه مجهز بودن نرم افزار به قابلیت Anti Bot می باشد. این قابلیت از دسترسی و کنترل هکرها روی کامپیوتر شما جلوگیری به عمل می آورد. فایروال یا دیوار آتش نیز دیگر تفاوت نرم افزار می باشد که مطمئنا برای کاربرانی که مدام در دنیای اینترنت فعال هستند امر ضروری است. فایروال یا دیوار آتش یک لایه امنیتی جدید می باشد که از نفوذ هکرها و همچنین دسترسی های غیرمجاز جلوگیری میکند و همچنین در زمانی که درخواستی از جانب سیستم خودتان برای اتصال به اینترنت داده می شود ، فایروال میتواند آن را کنترل نماید. قابلیت دیگر این نسخه بک آپ گرفتن از اطلاعات می باشد که میتواند از اطلاعات حساس شما بک آپ تهیه نماید.  برای اطلاعات جزئی تر میتوانید بخش قابلیت های کلیدی در ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

 

 

 

برای دانلود نرم افزار downlaod را بزنید .

Iman بازدید : 387 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

Avast! Antivirus Pro 7.0.1407 Final – نام یکی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس شناخته شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سیستم خود را دربرابر انواع ویروسها، تروجانها ، کرمهای رایانه ای وسایر تهدیدهای اینترنتی محافظت کامل نمایید.از قابلیتهای این نسخه نرم افزار می توان به Anti-spyware داخلی گنجانده شده در نرم افزار، محافظ وب، Anti-rootkit داخلی، قابلیت بروزرسانی خودکار، محافظ مخصوص نرم افزار در برابر غیر فعال شدن توسط نرم افزارهای مخرب، هسته آنتی ویروس داخلی، سازگاری کامل با سیستم ، بومی سازی، ومحافظ شبکه را می توان نام برد. این نسخه از نرم افزار یک آنتی ویروس کاملا مورد تایید ICSA می باشد . همچنین برنده جایزه VB100% در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ در زمینه بازبینی های مقایسه ای Virus Bulletin می باشد . این آنتی ویروس سیستم شما را برای خطرات احتمالی ویروسها، کرمها، تروجانها وروت کیتها و غیره به دو صورت با کسب اجازه از کاربریا به اصطلاح (On Demand) و یا بصورت خودکار یا به اصطلاح On Access ونیز ایمیلها، فایلهای بوت، فایل اکسپلورر و اسکرین سیور رابررسی و اسکن می نماید.

 

برای دانلود نرم افزار download را بزنید .

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 255
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 297
  • بازدید ماه : 1,911
  • بازدید سال : 20,324
  • بازدید کلی : 533,873
  • تبلیغات