loading...
پاتوق دانلود | دانلود فیلم و سریال
تبلیغات





Iman بازدید : 322 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

Ashampoo Snap نرم افزار قدرتمند محصول شرکت محبوب ashampoo می باشد که میتواند به راحتی از محیط ویندوز و نرم افزارها و بازی فیلم و عکس تهیه کند. شاید این در ابتدا ساده به نظر برسد ولی امکانات موجود در این نرم افزار باعث می شود این نرم افزار ضمن دارا بودن قابلیت عکس و فیلمبرداری ، امکانات لازم برای تهیه فیلمی تمام عیار از محیط ویندوز را داشته باشد. این نرم افزار ضمن اینکه میتواند به صورت تمام صفحه از محیط ویندوز فیلم و عکس تهیه کند ، توانایی این را دارد که از ناحیه ای ویژه که توسط شما معین می شود فیلم برداری نماید ، میتواند در هنگام فیلمبرداری روی گزینه بزرگنمایی (zoom) انجام دهد..

Ashampoo Snap همچنین میتواند تنها از منوهایی که باز می شوند فیلم و عکس تهیه نماید. بعد از فیلمبرداری میتوان به به فیلم عکس ، یادداشت ، متن ، دور اشیاء خط کشیدن و واترمارک اضافه کرد و این یعنی شما میتوانید یک فیلم آموزشی بسازید. همچنین در ادامه این قابلیت وجود دارد که صدا و تصویر ورودی از میکروفون و وب کم را نیز به فیلم گرفته شده ، اضافه کنید.

در ادامه قابلیت ها ، امکان ویرایش محدود عکس و فیلم وجود دارد و میتوان تغییر سایز ، چرخش ، پاک کردن قسمتی از عکس و… انجام داد. نرم افزار در کاربرد بسیار آسان است و تمامی فرایندها روشن و امکانات در دسترس خواهد بود.

 

 

برای دانلود نرم افزار download را بزنید .

Iman بازدید : 1097 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا July 2012 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

 

| دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ایکس ، آپدیت شده July 2012 |

 

 


Iman بازدید : 953 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

برای دانلود ویندوز 7 download را بزنید .

EHSAN بازدید : 570 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

Photo Collage Max 2.1.3.8نام نرم افزار بسیار مفید و جذاب برای قرار دادن قاب بر روی تصاویر می باشد ، با  استفاده از این نرم افزار می توانید قاب های بسیار زیبایی را بر روی تصاویر خود قرار دهید و از آن لذت ببرید ، این نرم افزار دارای ۷۰ نوع قاب مختلف و زیباست و به شما اجازه می دهد تا با چند کلیک ساده قاب ها را بر روی تصاویر قرار دهید علاوه بر قرار دادن قاب می توانید جلوه های ویژه ی دیگری را نیز به عکس خود اضافه کنید و همچنین قادر خواهید بود که تغییر اندازه و چرخش عکس را نیز بر روی عکس خود اعمال کنید.

1                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          برای دانلود نرم افزار Download را بزنید. 

EHSAN بازدید : 419 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

OpooSoft PDF To Image Converter نرم افزاری است که به شما کمک میکند اسناد pdf را به فرمت های عکس تبدیل کنید. این فرمت های میتوانند شامل  TIF, TIFF, JPG, GIF, PNG, BMP, EMF, PCX, WMF,ICO, TGA, WBMP, JP2,JPC, PGX,PNM, RAS, JBG, MNG, SKA, DCX باشند. این نرم افزار دقیقا مشابه فایل pdf شما آن را به عکس تبدیل خواهد کرد و تمامی تصاویر ، اشیاء و یا جداول موجود در فایل pdf را در عکس ساخته شده ، نمایان خواهد کرد. با این نرم افزار به راحتی میتوانید چندین فایل pdf را به فرمت عکس تبدیل کنید و قابلیت تنظیم سایز عکس ، کیفیت عکس و رنگ عکس را در فایل خروجی وجود دارد. 

OpooSoft PDF To Image Converter میتواند همزمان چندین فایل پی دی اف را به فرمت عکس تبدیل کند و همچنین شرکت سازنده این نرم افزار مدعی است فایل های پی دی اف قفل دار نیز توسط این نرم افزار قابل تبدیل به عکس هستند. لازم به ذکر است میتوانید در هنگام تبدیل انتخاب کنید که فقط صفحه یا صفحاتی خاص به عکس تبدیل شوند یا کل آن فایل پی دی اف به عکس تبدیل شود.

1

 

                                                                                                                                                                                                                                                                    برای دانلود نرم افزار Download را بزنید.

 

EHSAN بازدید : 426 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

نرم افزار Nitro PDF Reader تنها نرم افزار رایگانی است که ضمن نمایش فایل های PDF میتوان فرایند ساخت و تبدیل این فایل ها را نیز انجام دهد. این نرم افراز قدرتمند میتواند به سرعت هرچه تمام تر فایل های pdf را نمایش دهد و همچنین توانایی نمایش فایل های پی دی اف در مرورگرهای اینترنتی و درون اینباکس ایمیل را نیز دارا می باشد. دیگر قابلیت این نرم افزار در رابطه با نمایش فایل های پی دی اف ، امکان highlight کردن قسمتی از متن و همچنین گذاشتن کامنت برای کلمات می باشد.

توانایی اصلی دیگر نرم افزار Nitro PDF Reader  امکان ساخت و تبدیل فایل های پی دی اف است. این نرم افزار میتواند بیش از ۳۰۰ فایل مختلف را به فرمت pdf تبدیل کند. مسلما فایل های آفیس از جمله این ۳۰۰ فایل هستند. به طور کل این نرم افزار با ایجاد یک پرینتر مجازی هر فایل قابل پرینتی را میتواند به فرمت pdf تبدیل کند. در کنار این تبدیل فرمت ، توانایی تبدیل فایل pdf به متن نیز در زمره توانایی های این نرم افزار می باشد. قابلیت جالب دیگر این نرم افزار توانایی استخراج عکس ها از درون فایل های pdf است که این قابلیت به جدا سازی آسان عکس از درون فایل های pdf بسیار کمک می کند.

1

 

                                                       برای دانلود نرم افزار Download را بزنید.

 

Iman بازدید : 460 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

بازی Pro Evolution Soccer که به اختصار PES نیز نامیده می شود بازگشته است و اینبار کونامی قول داده است تا تغییرات متعددی را در راستای بهبود هرچه بیشتر بازی اعمال کند تا از رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا پیشی بگیرد . در بازی PES 13 هم کنترل کامل توپ، بازی تک‌ضرب، پاس دادن و شوت زدن، دریبل، یک و دو ، بازی با دروازه‌بان و دفاع متقابل کاملا به‌صورت دستی و آزادانه توسط گیمر انجام خواهد شد. این کنترل کامل علاوه بر بالا بردن دقت و واقع‌گرایی بازی، با سخت‌تر کردن کار گیمر هیجان بازی را بالاتر می‌برد . در کل کونامی آزادی عمل بیشتر در این نسخه به بازیکنان می دهد که در ادامه می توانید نسخه ی آزمایشی این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید . نسخه ی کامل این بازی حدود ۲ ماه دیگر عرضه خواهد شد .

 

 

 

                    برای دانلود دمو بازی download را بزنید .

Iman بازدید : 353 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

اتاق خانه ای را فرض کنید که روزانه تعداد زیادی اشیاء داخل آن رها می شود و این کار همینطور ادامه پیدا میکند. حال اگر بخواهید در این اتاق یک شی را پیدا کنید ، وضعیت چگونه خواهد بود؟ ساعت ها وقتتان بابت جستجو درون این اتاق و میان اشیاء سپری خواهد شد و در نهایت هم وقتتان را از دست داده اید و هم از نظر ذهنی آشفته شده اید!

دنیای کامپیوترها هم همانند همین است! هارد دیسکی شما روزانه میزان تعداد زیادی فایل است که توسط شما یا توسط ویندوز برروی آن ایجاد یا پاک می شود. در بلند مدت هارد دیسک مانند همان اتاق می شود که تعداد زیادی فایل درون آن وجود دارد که مرتب نشده اند. البته شاید در ظاهر شما با ایجاد پوشه ها هارد دیسک را مرتب کنید ولی در پس زمینه اتفاق دیگری رخ داده است! هارد دیسک شما شلغته و شلوغ است.

Defrag یا یکپارچه سازی عملی است که باعث می شود اطلاعات درون هارد دیسک مرتب سازی شوند تا در نتیجه باعث سهولت دسترسی سیستم به اطلاعات شود و این یعنی افزایش سرعت عملکرد و راحتی سیستم در دسترسی به فایل های موجود. ویندوزها معمولا دارای قابلیت Defrag می باشند ولی مسلما یک نرم افزار تخصصی میتواند سریعتر و فنی تر این کار را برایتان انجام دهد. O&O Defrag انتخاب خوبی است که میتواند در مدت زمان کمتری ولی بسیار دقیق و فنی تر فرایند یکپارچه سازی را انجام دهد. کمااینکه قابلیت هایی نظیر یکپارچه سازی کلی یا جزئی وحتی یکپارچه سازی یک پوشه و فایل نیز در قابلیت های آن گنجانده شده است. برای قابلیت های جزئی تر میتوانید قابلیت های کلیدی نرم افزار در ادامه مطلب مطالعه کنید.

 

 

 

 

                                                            برای دانلود نرم افزار download را بزنید .

EHSAN بازدید : 385 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

uTorrent Turbo Accelerator 2.4.0.0 ابزاری بسیار کاربردی و کم حجم در جهت سرعت بخشیدن به نرم افزار دانلود از تورنت می باشد ، اگر جز آن دسته از کاربرانی  که همیشه در تورنت در حال گشت و گذار و یافتن فایل های مورد نظر خود هستید حتما می دانید که این سرور به دلیل ازدحام فوق العاده بالا و شلوغ بودن سرورهای آن امکان دانلود با بالاترین سرعت میسر نیست و در بعضی موارد دانلود با سرعت بسیار پایینی انجام می پذیرد ، اما نرم افزار uTorrent Turbo Booster این مشکل را برطرف ساخته و شما با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های تورنت خود را با بالاترین سرعت ممکن دانلود کنید ، این نرم افزار با استفاده از حداکثر پنهای باند شما سرعت دانلود را افزایش داده و موجب می شود که فایل ها با سرعت بیشتری دانلود شوند بنابراین شما می توانید با نصب این نرم افزار از سرعت بالای دانلود فایل ها در سرورهای مختلف تورنت لذت ببرید.

1

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                               برای داتلود نرم افزار Download را بزنید.

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 20,746
  • بازدید کلی : 534,295
  • تبلیغات