loading...
پاتوق دانلود | دانلود فیلم و سریال
تبلیغات





Iman بازدید : 260 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

هر روز سرشار از فرصتهایی برای افزایش پتانسیل شما برای كاهش وزن است . نكته اصلی این است كه بدانیم این فرصتها دقیقاً چه زمانی اتفاق می افتد و درباره شان چه كاری می توانیم انجام دهیم . در این مقاله سعی ما بر آن است كه شما را راهنمایی كنیم كه بر  طبق یك برنامه زمان بندی شده كاهش وزن موفقیت آمیزی داشته باشید . 

ادامه این مطلب را با زدن download کامل کنید .

Iman بازدید : 250 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

پوست صورت یکی از مهمترین بخش های پوست ما به حساب می آید. شاید یکی از مهمترین دلایل این اهمیت این است که این بخش از پوست ما بیش از سایر بخشها در معرض دید قرار داشته و در زیبایی شخص اثرات زیادی دارد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با تعدادی از مشکلاتی پوستی در ناحیه صورت و راه های درمان آن آشنا کنیم.

برای خواندن ادامه مطلب download را بزنید .

Iman بازدید : 663 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)

چند پیش نسخه ی دموی بازی PES 2013 منتشر شده که به علت آزمایشی بودن ، شرکت سازنده یعنی کونامی تنها چند تیم برای این نسخه قرار داده بود . با دانلود پچ Unlock 50 teams patch می توانید ۵۰ تیم از محبوب ترین تیم های دنیا از جمله بارسلونا و رئال مادرید را در نسخه ی دموی خود داشته باشید و از PES2013 لذت ببرید !‌ برای مشاهده لینک دانلود و لیست تمامی موارد اضافه شده به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

برای دانلود نسخه دمو و اضافه شدن 50 تیم باشگاهی از جمله بارسلونا به بازی download را بزنید .

Iman بازدید : 849 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه ی نهایی ویندوز هشت می باشد که توسط فروشندگان لو رفته است و زودتر از تاریخ انتشار رسمی در اینترنت پخش شده که هنوز هیچ کرکی برای این ویندوز عرضه نشده و استفاده از آن به صورت تریال و ۳۰ روزه خواهد بود . برای آشنایی بیشتر با این ویندوز و همچنین مشاهده لینک های دانلود نسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی به ادامه ی مطلب مراجعه بفرمایید .

 

برای دانلود نرم افزار download را بزنید .

Iman بازدید : 1252 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (1)

 

متهم گریخت

کارگردان : رضا عطاران

بازیگران : سیروس گرجستانی - مریم امیرجلالی - سعید آقاخانی

داستان : آقا هاشم که به امید وضع بهتر همراه خانواده اش به تهران آمده دچار گرفتاری هایی می شود و دردسرهایی که درتهران برای او ایجاد می شود باعث می شود تا ...

شما هم اکنون می توانید مجموعه متهم گریخت را از وب سایت پاتوق دانلود ، دانلود کنید .

برای دانلود فیلم download را بزنید .

Iman بازدید : 367 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

Folder Guard نرم افزار امنیتی قدرتمندی است که توسط آن میتوان از دسترسی افراد غیر مجاز به فایلها ، پوشه ها و یا سایر منابع ویندوز جلوگیری کرد . این منابع میتونه شامل کنترل پانل ، منوی استارت ، دسک تاپ ، نوار وظیفه و … باشد . با Folder Guard میتوان برای کل فایلها و پوشه ها و یا هریک از آنها به تنهائی ، یک رمز عبور تعیین کرد . از دیگر امکانات آن ، مخفی کردن پوشه های محرمانه است . اینگونه پوشه ها از دید و دسترس پنهان مانده تا آنکه رمز عبور صحیح وارد شود . ویژگی دیگر آن ، محافظت از فایلهای حساس و مهم سیستمی است تا کسی قادر نباشد آنها را دستکاری کرده و تغییر بدهد و یا احیانا آنها را ازبین ببرد . ضمنا میتوان برای دسترسی به پوشه های محافظت شده کاربرانی را معرفی نمود تا فقط افراد خاصی بتوانند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشند .

 

برای دانلود نرم افزار download را بزنید .

Iman بازدید : 379 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

سترش روزافزون استفاده از انواع دستگاه های کامپیوتری مانند پی سی ها ، نوت بوک و لپ تاپ ها و گوشی های موبایل ، هر روز اهمیت حفظ حریم خصوصی جلوه جدیدتری می یابد. دیگر نمیتوانید از داده های دیجیتال خود به همین راحتی چشم پوشی کنید و آنها را بدون حفاظت رها سازید. مطمئنا یکی از روش های حفظ حریم خصوصی و داده های دیجیتال ، رمزنگاری و حفاظت آنها از دسترسی دیگران است. ولی حال به این مسئله فکر کنید که بخواهید داد های دیجیتال خود یا به زبان ساده تر ، فایل های شخصی و مهم خود را نابود سازید. همانطور که میدانید روش های بسیاری برای بازیابی اطلاعات وجود دارد و نمیتوان به گزینه حذف ویندوزها اکتفا کرد و اگر میخواهید واقعا فایلی به طور کامل حذف شود ، باید فکری اساسی کنید.

Data Sweeper Pro نرم افزاری است که با روش shred دادها یا همان فایل های شما را به طور کل نابود می کند. برای این نابودی ، نمیتوان از واژه "حذف" فایل ها استفاده کرد ، زیرا که Data Sweeper Pro داده درخواستی شما را ضمن اینکه به چندین پاره جدا از هم تبدیل میکند تا غیرقابل خوانایی و در نتیجه بازیابی و استفاده شود ، آن را با داده های تصادفی جایگزین میکند تا به طور کل از حافظه نهان هارد دیسک نیز از بین رود. البته این جایگزینی به این معنی نیست که به هارد دیسک شما فضایی افزوده می شود ، بلکه این جایگزینی صرفا در پشت صحنه سیستم و همان محلی که امکان بازیابی فایل ها را به نرم افزارهای بازیابی اطلاعات میدهد ، انجام می شود تا این امکان نیز از بین رود.

این نرم افزار علاوه بر اینکه میتواند در نابود سازی اطلاعات مهمی مانند داده های شخصی ، بانکی و اداری را به شما میدهد ، در زمان فروش قطعات سخت افزاری میتواند کمک حال شما باشد تا قطعه ای مانند هارد دیسک را به طور کل از اطلاعات خودتان خالی کرده و سپس به فرد دیگری بسپارید تا در صورت تلاش آن فرد برای رسیدن به اطلاعات قبلی ، جز ناکامی برای وی وجود نیاید. به طور کل این نرم افزار میتواند با پاره پاره کردن و خشک کردن اطلاعات ، دسترسی هرکسی حتی خودتان با آن اطلاعات را از بین ببرد. 

 

برای دانلود نرم افزار download را بزنید .

Iman بازدید : 550 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

All Free MP3 Cutter یک نرم افزار تمام عیار برای بریدن فایلهای صوتی است که قابلیت برش فرمت های MP3, WAV, WMA, OGG و … را دارد .  می تواند با سرعت بالا قسمت هایی از یک فایل صوتی با فرمت MP3 را ببرد و در سیستم شما ذخیره کند. به عنوان مثال شما می توانید قسمتی از یک ترانه یا موسیقی را با استفاده All Free MP3 Cutter برش داده و به عنوان ringtone یا زنگ موبایل خود انتخاب کنید . همچنین All Free MP3 Cutter می تواند صدا را از کلیپ های تصویری جدا کرده و با فرمت MP3 در اختیارتان قرار دهد . از ویژگی های خوب این نرم افزار که نسبت به سایر همکارانش دارد عدم افت کیفیت هنگام عمل برش است بدین صورت که شما هنگام عمل cut هیچ گونه افت کیفیتی را در فایل صوتی جدا شده مشاهده نخواهید کرد . شما می توانید نسخه کامل (بدون نیاز به کرک) این نرم افزار را از سایت پاتوق دانلود دریافت کرده و لذت ببرید .

برای دانلود نرم افزار download را بزنید .

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 20,739
  • بازدید کلی : 534,288
  • تبلیغات